School, here I come!

Yes! Äntligen är man frisk så att man SKA gå till skolan imorn! :D
Nu ska jag ta och bädda rent, hoppa in i duschen, städa lite och gå och lägga mig :)

Hoppas att jag hittar nykeln till mitt lås i skolan bara Xdd Jag vet inte riktigt vart den är, förmodligen i min skolväska... Jaja, får leta efter den sen ;)
Nej! Nu måste jag fixa allt tills imorn.

Skriver meeer imorn och kanske så kommer det ett litet videoinlägg :) Hade tänkt att försöka göra ett om dagen :)
Men nog om det nu ;P

Ciaoo!
Random bild

Alice + Bea =BFF! <33

Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

Dagens Länk vinnaren finns uppe nu, blev det inte du? Då kommer en ny chans imorgon :D Och anmäl dig inte i vinnare inlägget! ;)

2011-05-04 @ 21:25:04
URL: http://photosbypinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0